سردخانه ، ساخت سردخانه ، بهترین سازنده انواع سردخانه

بام تبرید سازان - ساخت سردخانه

سردخانه ، ساخت سردخانه ، بهترین سازنده انواع سردخانه صنعتی و سنتی

سردخانه و ساخت سردخانه تخصص ماست؛ ما می توانیم انواع سردخانه صنعتی، سردخانه میوه و سبزیجات، لبنیات، سردخانه گوشت و مرغ را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ایجاد کنیم. ساخت انواع مختلف سردخانه های سنتی و صنعتی با توجه با نیاز مشتری صورت می گیرد تا از بالاترین سطح ممکن کیفیت و رضایت مشتریان عزیزمان اطمینان حاصل کنیم.

 

انواع سردخانه

سردخانه ها از نظر ابعاد، درجه برودت و کاربری انواع مختلفی دارند.

سردخانه های از نظر درجه برودت و سرمای مورد نیاز به سردخانه های زیر صفر و بالای صفر تقسیم می شوند.

همچنین از نظر کاربری سردخانه های صنعتی و سنتی، سردخانه میوه و لبنیات، سردخانه گوشت و خشکبار با یکدیگر تفاوت دارند.

 

تفاوت سردخانه ها

سردخانه بالای صفر

سردخانه بالای صفر

از آنجا که هر یک از مشتریان نیازهای منحصر به فردی دارند، هر یک از پروژه های ساخت و ساز سردخانه نیز کاملا بی نظیر و منحصر بفرد هستند. تفاوت زیادی بین ساخت یک اتاق سرد ساده یا سردخانه کوچک و یک سردخانه بزرگ و مجهز برای یک کارخانه بزرگ وجود دارد.

همچنین، نیاز یک مشتری در شمال کشور با نیازهای یک مشتری در جنوب کشور بسیار متفاوت است. به همین صورت، یک کارخانه تولید مواد غذایی منجمد نیازهای یکسانی با یک کارخانه تولید و فرآوری لبنیات ندارد. در شرکت بام تبرید سازان، نیازهای شما مهم ترین مساله مورد توجه ماست. ما سعی نمی کنیم تأسیسات سردخانه ای را که نیازی به آن ندارید به شما بفروشیم، بلکه در عوض سعی می کنیم کار خود را متناسب با نیازهای فعلی شما تنظیم کنیم. همچنین امکان گسترش آینده تأسیسات شما را هم در نظر گرفته و مقدمات آن را فراهم می کنیم.

در بیشتر اشکال ساخت تاسیسات برودتی، یکی از مهمترین مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد نوع کف بتونی است که برای آن تاسیسات خاص مورد نیاز است. کف بتونی می تواند به روش های مختلفی ساخته و نصب شود، و مطابقت کف بتونی سردخانه با محل و هدف تأسیسات بسیار مهم است. نصب کف بتونی اشتباه می تواند برای طول عمر هر پروژه فاجعه ایجاد کند، در شرکت بام تبرید سازان، ما با شما کمک می کنیم تا اطمینان حاصل کنید که تأسیسات سردخانه ای شما از نوع مناسب کف و سیستم آب بندی مناسب برای رفع نیازهایتان و افزایش بهره وری و طول عمر تجهیزات و محصولات برخوردار است.

 

سردخانه میوه، لبنیات، گوشت یا …؟

ساخت سردخانه

نوع محصولی که در سردخانه ذخیره می شود مستقیماً بر نوع سردخانه و نحوه ساخت سردخانه مورد نیاز تأثیر می گذارد و ممکن است سردخانه مورد نیاز مشتری به مواد مختلف و حتی فرآیندهای ساختمانی متفاوت احتیاج داشته باشند.

بسیاری از شرکت های ساخت تاسیسات برودتی به سادگی بارها و بارها سردخانه های مشابه و حتی پیش ساخته ای را تحویل مشتریانی با نیازهای متفاوت می دهند و خیلی اوقات این تاسیسات کیفیت لازم را نداشته و پاسخگوی نیازهای مشتریان نیستند. ما در شرکت بام تبرید سازان اطمینان حاصل می کنیم که تأسیسات سردخانه ای شما با توجه به نیازهای شما از ابتدا تا به انتها ساخته می شود.

ساخت سردخانه نیاز به دقت و دانش مهندسی بسیار بالایی دارد و هر گونه وقفه در روند کار تاسیسات برودتی می تواند خسارت جبران ناپذیری به بار آورد، به همین دلیل همیشه برای این نوع کارها باید به دنبال متخصصان حرفه ای، با تجربه و مسئولیت پذیر باشید. تجربه و دانش ما در مورد روند ساخت و ساز تاسیسات برودتی باعث می شود ما بهترین انتخاب برای همه نیازهای شما در ساخت و سازهای سردخانه ای باشیم.

 

نگهداری سردخانه

پس از راه اندازی سردخانه نیاز به رسیدگی و نگهداری و نظارت دائمی و دوره ای آن وجود دارد.

شرکت بام تبریدسازان بهترین شرکت ساخت سردخانه، ضمن رعایت اصول طراحی و نصب علمی سردخانه با استفاده از تجهزیات با کیفیت و اصلی عملکرد تاسیسات برودتی را گارانتی کرده و با بازدیدهای دوره‌ای منظم و رفع عیوب احتمالی در سریع ترین زمان ممکن، ضمن افزایش طول عمر سردخانه مانع از بروز هرگونه اختلال در عملکرد سردخانه و بروز خسارت می شود.

 

قیمت سردخانه و هزینه ساخت سردخانه

کمپرسور

کمپرسور سردخانه

هزینه ساخت سردخانه به عوامل مختلفی نظیر اندازه، کاربری و تکنولوژی مورد استفاده در ساخت آن بستگی دارد.

مهم ترین عامل تعیین قیمت سردخانه ابعاد آن است.

هر چه تاسیسات بزرگ تر باشد هزینه ساخت بیشتری خواهد داشت.

یکی از مهم ترین موارد در تعیین هزینه ساخت تاسیسات برودتی موتور یا همان کمپرسور سردخانه است که وظیفه تولید سرما و برودت را بعهده دارد.

ساندویچ پنل یا عایق حرارتی یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت سردخانه است.

انتخاب یک ساندویچ پنل مناسب می تواند در کاهش هزینه های انرژی در آینده عامل موثری باشد.

اندازه و نوع درب بکار رفته در سردخانه، کندانسور، اواپراتور و تابلوی برق به همراه تجهیزات کنترلی از دیگر عوامل تعیین قیمت تاسیسات برودتی هستند. انتخاب تجهیزات با کیفیت می تواند در هزینه های پس از نصب و کارایی و بهره وری سیستم تاثیر زیادی داشته باشد.

 

مشاوره رایگان!

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید، ما وقت خواهیم گذاشت تا ماهیت پروژه و نیازهای شما را به طور کامل بررسی کرده و بهترین برنامه را برای ساخت بهترین و مناسب ترین تاسیسات سردخانه ای مورد نیاز شما در اختیارتان قرار می دهیم.

سردخانه , , , , ,

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *