بهترین شرکت طراحی، ساخت و تولید چیلر صنعتی

بهترین شرکت طراحی، ساخت و تولید چیلرهای صنعتی

شرکت بام تبرید سازان اولین و بهترین شرکت طراحی، ساخت و تولید چیلر صنعتی در ایران می باشد.

این شرکت مفتخر است با تولید و ساخت بهترین و بروزترین چیلرهای صنعتی در ایران به مشتریان عزیز بهترین خدمات را ارائه می دهد.

در ادامه به معرفی چیلر صنعتی و کاربرد آن در صنعت تبرید خواهیم پرداخت.

 

چیلر صنعتی چیست؟

خنک کننده فرآیندهای صنعتی (Process cooling) که به عنوان چیلر (chiller) نیز شناخته می شود، از تبرید مکانیکی برای خارج کردن گرما از یک فرآیند استفاده می کند. خنک کننده فرآیند یا چیلر بدون در نظر گرفتن بار، می تواند دمای سیالی را با حفظ جریان ثابت نگه دارد. انعطاف پذیری چیلرهای صنعتی چیزی است که آن را از چیلرهای تهویه مطبوع متمایز می کند.

بهترین شرکت طراحی، ساخت و تولید چیلر صنعتی

بهترین شرکت طراحی، ساخت و تولید چیلر صنعتی

“فرایند خنک سازی در فرایندهای تولیدی و صنعتی برای افزایش بهره‌وری و صرفه جویی در هزینه ها بسیار مهم است.”

 

کاربردهای چیلر صنعتی

چیلر صنعتی کاربردهای زیادی دارد و از ماشین آلات صنعتی گرفته تا فرآوری مواد غذایی، بسته بندی و تا تجهیزات تصویربرداری پزشکی استفاده می شوند. چیلرها برای انواع صنایع و کاربردها مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله:

  • صنایع قالب گیری و تزریق پلاستیک
  • صنایع غذا و نوشیدنی
  • صنایع داروسازی و مواد شیمیایی
  • صنعت چاپ تجاری
  • صنایع حمل و نقل
  • صنعت لعاب و روکش فلزی
  • صنعت ساخت کامپوزیت
  • صنعت برش لیزری
  • صنایع ماشین سازی و برش
  • صنعت نیمه هادی ها

“نیازمندی های پروژه خود را با ما در میان بگذارید، ما چیلر مناسب را برای شما طراحی خواهیم کرد.”

 

 

چیلرهای صنعتی چگونه کار می کنند؟

در حین تولید، فرآیندهای صنعتی از اصطکاک، تجهیزات یا سوزاندن گرما ایجاد می کنند. چیلرهای صنعتی برای هدایت گرما از تجهیزات صنعتی از خنک کننده فرآیند استفاده می کنند. چیلرهای صنعتی به طول عمر تجهیزات را افزایش می دهند و به تداوم تولید و افزایش میزان تولید کمک می کنند. چیلرهای صنعتی با چیلرهای استاندارد HVAC که در خانه یا محل کار خود دارید تفاوت دارند. سیستم پمپاژ، مایعات خنک را از چیلر به فرآیند هدایت می کند تا گرما را از بین ببرد و سپس مایع گرم را به چیلر بازگرداند و با از بین بردن گرما با استفاده از مایع خنک، تجهیزات خنک می شوند. چیلرهای صنعتی فرآیند دارای چهار مؤلفه اصلی هستند که هر یک نقش مهمی در فرایند خنک سازی دارند.

 

مؤلفه های اصلی چیلرهای صنعتی

چهار مؤلفه اصلی چیلرهای صنعتی عبارتند از اواپراتور ، کمپرسور ، کندانسور و شیر انبساط.

  • کاربرد اواپراتور در چیلر صنعتی:

اواپراتور به عنوان اولین مرحله در فرایند خنک سازی ، مایع فرآیند وارد تبخیر کننده می شود و گرما شروع به جوش مایع مبرد می کند، که آن را از یک مایع کم فشار به یک گاز کم فشار تبدیل می کند.

  • کاربرد کمپرسور در چیلر صنعتی:

در داخل کمپرسور، گاز با فشار کم به گاز با فشار بالا تبدیل می شود و به سمت کندانسور هدایت می شود تا گرمای خود را آزاد کند.

  • کاربرد کندانسور در چیلر صنعتی:

کندانسور با استفاده از هوای محیط یا آب کندانسور، گاز پر فشار را خنک می کند و آن را مجدداً به مایع کم فشار و کم حرارت تبدیل می کند.

  • کاربرد دریچه انبساط در چیلر صنعتی:

سرانجام مبرد مایع به دریچه انبساط می رود و وارد اواپراتور می شود و چرخه دوباره آغاز می شود.

 

مزایای استفاده از چیلرهای صنعتی

چیلرهای صنعتی به نگهداری تجهیزات صنعتی در دمای ایمن و سرد شدن اجزای آنها در طی فرایندها کمک می کنند. در اینجا فقط چند مورد از مزایای انتخاب چیلرهای صنعتی شرکت بام تبرید سازان برای خنک سازی تجهیزات شما شرح داده می شود:

  • کنترل دقیق دما
    ما به دلیل تجربه بسیار در زمینه کار با فرآیندهای صنعتی و ساخت انواع تجهیزات و تاسیسات تبرید صنعتی، اهمیت کنترل دقیق دما را درک می کنیم. ما با ارائه راه حل های مقرون به صرفه مهندسی با استفاده از درایوهای فرکانس متغیر (VFD) و مخازن چرخشی کنترل دما را با دقت بسیار بالا ارائه می دهیم.
  • مقیاس پذیری
    با توانایی پشتیبانی کامل از قطعات و تجهیزات ، تمام چیلرهای صنعتی ما برای رشد و توسعه در آینده آماده هستند. این که شما در ابتدا سیستم کوچک تری بخواهید و بعد به چیلر بزرگتر و پیچیده تری نیاز پیدا کنید طبیعی است. چیلرهای صنعتی ما این توانایی را دارند که به همراه شما و کسب و کارتان رشد کنند.
  • عملکرد متوالی
    ما گزینه های متنوعی را برای کمک به تجهیزات شما در طی مراحل خنک سازی ارائه می کنیم، از مدارهای مختلف تبرید با کنترل استاندارد تاخیر گرفته تا پمپهای تغییر خودکار تا اطمینان حاصل کنید که روند تولید شما به طور مداوم در حال اجرا خواهد بود.
  • چیلر روغن
    محیط صنعتی برای ماشین آلات و تجهیزات محیط سختی است و این ایجاب می کند تا روغن خنک نگهداشته شود. یک ماشین بیش از حد گرم می تواند منجر به نارسایی زودرس و خرابی طولانی مدت و توقف تولید شود. چیلرهای روغن ما به طور خاص برای ابزارهای صنعتی طراحی شده اند تا کارایی ، قابلیت اطمینان و طول عمر تجهیزات را افزایش دهند.

 

بام تبرید سازان بهترین شرکت طراحی، ساخت و تولید چیلر صنعتی

شرکت بام تبرید سازان بهترین شرکت طراحی، ساخت و تولید چیلر صنعتی با ده ها سال تجربه در زمینه طراحی و ساخت چیلر صنعتی کمک می کند تا تجهیزات تولیدی و صنعتی شما در گرماگرم تولید خنک شوند. چیلرهای صنعتی تولید شده در شرکت بام تبرید سازان به عنوان یک پکیج کاملا آماده ارائه می شوند که به سادگی قابل جابجایی بوده و کافی است آنها را در محل مورد نظر قرار داده و روشن کنید. مخزن داخلی به حفظ دمای آب سرد با دقت بسیار بالا کمک می کند تا از افزایش دما جلوگیری شود. مهم نیست که چه تعداد فرآیند در خط تولید کار می کنند، می توانید برای طراحی و ساخت چیلرهای صنعتی قابل اعتماد و سفارشی برای هر نوع پروژه خنک کننده فرایندهای صنعتی روی ما حساب کنید.

برای سفارش ساخت چیلر صنعتی می توانید از لینک زیر اقدام فرمایید:

چیلر صنعتی – ساخت چیلر صنعتی – قیمت چیلر صنعتی

 

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.

چیلر , , , , , , , , , , ,

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *